Tags

, , , ,

Forberedelserne til at få besøg af Ham eller besøge Ham har altid været værdifulde og specielle for mig, men denne gang var skete der noget helt anderledes, overrumplende og tankevækkende.

Formiddagen gik med at forberede at vi sent i nat ville ankomme sammen til mit lille hus .. oprydning, planlægning, indkøb osv. Den del af forberedelserne som jeg holder mest af er når alt er klart og jeg er i badeværelset, neglelak, makeup og tøjet … mentalt bliver jeg en anden, min seksualitet vågner, hele kroppen vågner langsomt men sikkert op … mærker blodet strømme gennem kroppen medens jeg knapper den hvide skjortebluse som slet ikke skjuler min sorte bh, bringer nederdel, sko og strømper i orden, griber frakken og haster mod toget …

I stille kupeen pakker jeg læsestof ud og finder brillerne frem, sætter mig tilrette og fanger et blik fra den anden side af gangen. Tanken leger med hvad kvinden ser når hun kigger på mig. Kvinde først i 40’erne som bære et særpræget halssmykke, med det lyse håret samlet i nakken med en sløjfe, læsebrillen lidt fremme på næsen, de røde læber og negle, skjorten der ikke dækker den sorte bh .. min hjerne spinder rundt … kigger på kvinden igen som nu er optaget af læsestof. Blikket vandre videre og ser på manden som sidder ved siden af mig, høj, pæn i tøjet, med en bog i skødet, alder ca. 50 år … på den anden side af bordet sidder også en mand en ældre ca 60 med næsten hvidt hår og ivrigt sms’ende på en lille mobiltelefon… mærker blodet i min årer, mærker lidt fugt mellem mine ben .. fingrene finder selv knappen, diskret knapper jeg blusen ned … læner mig langsom tilbage i sædet og skyder brystet lidt frem .. blusen falder lidt til siden blotter min bh og rundingen af brystet … blodet bruser … med brillerne på næsen og blikket begravet i den phd afhandling som jeg skal have styr på … blotter jeg mig i toget, diskret og stille … nyder deres blikke (eller forestillingen om) … kan slet ikke genkende mig selv … lysten, liderligheden og forberedelserne til mødt med Herren havde efterladt den pæne pige i frit fald …